Tech Support Forum banner

$McRebootA5E6DEAA56$.lnk wordt uitgevoerd telkens als de pc wordt ingeschakeld

5.3K views 10 replies 4 participants last post by  spunk.funk  
#1 ·
Ik heb een Lenova Yoga laptop gekocht in augustus 2024. Telkens als ik de pc aanzet, wordt dit uitgevoerd. Ik zie het niet in de sectie Opstarten van Taakbeheer. Ik dacht dat het misschien te maken had met McAfee, dat als proefversie bij de pc zat. Ik heb het onlangs verwijderd, maar dit blijft terugkomen. Het is geen groot probleem. Ik vraag me af of ik het bestand gewoon moet verwijderen?

Bij het verwijderen van McAfee had ik hun eigen uninstaller moeten gebruiken, want ik vond een overgebleven McAfee-map in \ProgramData tijdens het zoeken. Het kan te maken hebben met een andere McAfee-component die ik al dan niet moest behouden - ik dacht dat ik ervoor koos om het te verwijderen, iets met webbescherming.

#7 ·
Voor anderen en voor toekomstige referentie. Verwijder de McAfee-proefversie of een andere versie met behulp van de McAfee Removal tool. (MCPR). Hiermee worden alle elementen van McAfee verwijderd, inclusief de registerinstellingen en andere apps in de suite. Misschien wilt u het nu uitvoeren om er zeker van te zijn dat alles van McAfee van uw computer is verwijderd.

#8 ·
Voor anderen en voor toekomstige referentie. Verwijder McAfee trial, of een andere versie met behulp van de McAfee Removal tool. (MCPR)...
Ja, ik herinner me dat het een tijdje geleden werd aanbevolen dat ik dat deed, mijn fout. Als ik dat niet had gehoord, zou ik hebben gedacht dat je de tool van de ontwikkelaar niet zou willen gebruiken, omdat deze mogelijk op een bepaald moment een geplande herinnering zou kunnen installeren om het opnieuw te overwegen, of iets anders. Maar als jullie het aanbevolen - dan is dat de manier om te gaan.

Bedankt voor de link - ik zal het downloaden en uitvoeren.

#10 · (Edited)
Controleer ook services.msc voor extra MacAfee-kaf. ...
Tot nu toe niets meer van dat Reboot-bestand of iets te maken met McAfee (voor zover ik weet) - maar services.msc en het artikel ter referentie genoteerd.

Voor anderen en voor toekomstige referentie. Verwijder de McAfee-proefversie of een andere versie met behulp van de McAfee Removal tool. (MCPR)....
Ik heb dit vorige week uitgevoerd - was bezorgd omdat het even duurde om sommige bestanden of applicaties te verwijderen. Maar ik denk dat er nog veel meer over was nadat ik dacht dat ik bijna alles had verwijderd.