Ik heb een Lenova Yoga laptop gekocht in augustus 2024. Telkens als ik de pc aanzet, wordt dit uitgevoerd. Ik zie het niet in de sectie Opstarten van Taakbeheer. Ik dacht dat het misschien te maken had met McAfee, dat als proefversie bij de pc zat. Ik heb het onlangs verwijderd, maar dit blijft terugkomen. Het is geen groot probleem. Ik vraag me af of ik het bestand gewoon moet verwijderen?
Bij het verwijderen van McAfee had ik hun eigen uninstaller moeten gebruiken, want ik vond een overgebleven McAfee-map in \ProgramData tijdens het zoeken. Het kan te maken hebben met een andere McAfee-component die ik al dan niet moest behouden - ik dacht dat ik ervoor koos om het te verwijderen, iets met webbescherming.
Bij het verwijderen van McAfee had ik hun eigen uninstaller moeten gebruiken, want ik vond een overgebleven McAfee-map in \ProgramData tijdens het zoeken. Het kan te maken hebben met een andere McAfee-component die ik al dan niet moest behouden - ik dacht dat ik ervoor koos om het te verwijderen, iets met webbescherming.