Tech Support Forum banner
Status
Not open for further replies.

[SOLVED] Ultimate Spiderman crasht

49K views 44 replies 4 participants last post by  Wrench97  
#1 ·
Voordat ik mijn pc had hersteld omdat deze een probleem had, werkte Ultimate Spiderman prima op mijn computer (met en zonder de no-cd crack). Nu, wanneer ik Ultimate Spiderman probeer te starten na het installeren (met behulp van de disc), opent het een leeg venster voor ongeveer 5 seconden voordat het verdwijnt en het Ultimate Spiderman-venster opent voor ongeveer een seconde voordat het sluit. Wanneer ik de no-cd crack probeer, opent het gewoon voor ongeveer een seconde voordat het zegt "Ultimate Spiderman is gestopt met werken". Mijn pc-specificaties zijn:
Processor: Intel Core 2 Duo Processor T9400 @ 2,53 GHz
Windows Vista Ultimate SP2 32 bit
ATI Mobility Radeon HD 3470
RAM: 4 GB

#2 ·
Re: Ultimate Spider-Man crasht

Gebruik je de originele retail disc of een gedownloade kopie?

Save
#4 ·
Re: Ultimate spiderman crashes

No-CD cracks en de websites waar ze vandaan komen, kunnen erg riskant zijn.

Zorg ervoor dat je alle nieuwste chipset/apparaat drivers, SP2, MS updates en DirectX hebt, verwijder dan het spel, herstart en installeer het spel opnieuw in de standaard map met administrator rechten.

Toen je de pc herstelde, heb je de harde schijf gewist of gewoon Windows opnieuw geĂŻnstalleerd en al het andere intact gelaten?

We kunnen geen verder advies geven zolang de crack geĂŻnstalleerd is, omdat deze de originele exe van het spel vervangt, waardoor mogelijke oplossingen mogelijk niet van toepassing zijn.

Save
#5 ·
Re: Ultimate spiderman crashes

Ik heb al mijn drivers gecontroleerd, ze zijn allemaal up-to-date (gecontroleerd via apparaatbeheer), ik heb SP2, alle MS updates geĂŻnstalleerd en mijn directx versie is 10. Ik heb het spel verwijderd, mijn computer opnieuw opgestart en het spel opnieuw geĂŻnstalleerd in de standaardmap met beheerdersrechten en het getest zonder de no cd crack en daarna met de no cd crack. Ik heb de harde schijf gewist toen ik de pc herstelde.
Al mijn gegevens en alles op mijn computer was weg nadat ik hem had hersteld

#11 ·
Re: Ultimate Spiderman crasht

Ik heb Windows niet opnieuw geĂŻnstalleerd, ik heb mijn computer hersteld, sorry als ik hier iets verkeerd zeg, want ik ben niet echt een computertechnicus en ik kan het me niet meer goed herinneren.

#13 · (Edited)

Ik startte het op, maar het wilde niet opstarten, het bleef me een zwart scherm of BSOD geven (van wat ik me herinner), dus ik moest het herstellen. P.S. Mijn pc gaat al 2 jaar mee.
EDIT: Ik heb ook geprobeerd te knoeien met de eigenschappen en de compatibiliteitsmodus.

#14 ·
Re: Ultimate Spider-Man crasht

Probeer het spel in de venstermodus te draaien. Als het start, ga dan naar de instellingen en verander de resolutie zodat deze overeenkomt met de resolutie van je monitor (laptopscherm).

Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling naar het spel, selecteer eigenschappen en voeg in het doelveld -windowed toe aan het einde van de doellijn.

#19 ·

Ik kan alleen compatibiliteit tot XP sp2 gebruiken
EDIT: Ik heb ook geprobeerd het spel op een memory stick te draaien, omdat ik het ook naar een (program files\activision\ultimate spiderman) map had overgezet.

#23 ·

Als je de nieuwste Catalyst-driver voor je ATI Mobility Radeon HD3470 van de website van ATI/AMD hebt gedownload, verwijder deze dan en download de juiste driver van de website van de fabrikant van je laptop. Als je hierbij hulp nodig hebt, plaats dan een link naar de homepage van de site.

Om je huidige driver te verwijderen, open je Apparaatbeheer, klik je op de [+]-knop naast Beeldschermadapters, klik je met de rechtermuisknop op de HD3470-vermelding en selecteer je Verwijderen. Start de computer opnieuw op en installeer de driver die je van de website van je laptop hebt gedownload. Start opnieuw op om te voltooien.

Save
#26 ·

Fabrikant:
Sony Corporation
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T9400 @ 2,53 GHz (2 CPU's), ~2,5 GHz
Geheugen:
3070 MB RAM
Harde schijf:
308 GB
Videokaart:
ATI Mobility Radeon HD 3400 Series
Monitor:
Generic PnP Monitor
Soundkaart:
Luidspreker/HP (Realtek High Definition Audio)
Luidsprekers/Hoofdtelefoon:
Toetsenbord:
USB-roothub
Muis:
USB-roothub
Muis oppervlak:
Besturingssysteem:
Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.101014-0432)
Model Laptop:VGN-13GU/H

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.